fredag 25 mars 2011

Åh, det är natt och på avstånd hörs skratt...

...sakta gå hem genom sta'n.

En sån mysig kväll jag har haft! Efter en vecka av en massa fläng fram och tillbaka så inleddes helgen med en kanontrevlig kväll med goda vänner, mat och vin. Kan det bli bättre? Det var bara en som saknades. Men det kommer garanteras tas igen hundra gånger om när han är hemma från Dubai! Älskling.

I morgon fortsätter min fullspäckade vecka! Till att börja med är det ett förmiddagskalas ute i skärgården, blir hämtad halv tio i morgon förmiddag. Efter det bär det av in mot stan igen för att hjälpa till med förberedelser inför kvällens 30-årskalas, grattis Erik! Efter dukning och annat så hoppas jag att jag hinner åka hem och hämta andan innan det är dags att stassa om inför kvällen. Men det ska bli superkul! Jag tror att det kommer bli ett kanonkalas. Det känns så.

Och så till morgondagens största händelse. Min älskade A fyller 26 år! Jag hoppas att han får en födelsedag i Dubai som han sent kommer att glömma. Av mig får han bli ordentligt firad vid hemkomsten i maj istället.

Jag har spånat lite på vad nästa inspirerande inlägg ska handla om... Jag tror att det får bli ett "hemma hos".


Kan ni gissa vem som har Chanel på väggen och vackra vintage Dior-klackar som stilleben på toaletten? Spåna på det, så hörs vi i morgon.

Trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar